*Του Απόστολου Μεμτσούδη
Κάποτε ήταν ένας λαός. Αυτός ο λαός είχε τρία παιδιά. Την δικαιοσύνη, την
παιδεία και την υγεία. Ήρθαν δύσκολοι καιροί και αναγκάστηκε ο λαός να
ξενιτευτεί για να ζήσει τα παιδιά του. Άφησε πίσω του όμως τους τρεις υπουργούς
να τα προσέχουν. Μετά από δύο μήνες ο υπουργός δημοσίας τάξης τηλεφωνά στο λαό
και του ανακοινώνει ότι η δικαιοσύνη πέθανε. Συντετριμμένος ο λαός έβαλε τα
κλάματα ρωτώντας πως συνέβη αυτό. Ο Υπουργός του απάντησε ότι ανέβηκε στη σκεπή
του σπιτιού. Εκεί καβάλησε ένα καλάμι και πήρε φόρα πέφτοντας κάτω. Ο θάνατος ήταν
ακαριαίος! Τότε, ο λαός μέσα από αναφιλητά είπε στον Υπουργό πώς ο τρόπος που
παρουσίασε το θάνατο της δικαιοσύνης δεν ήταν ο ενδεδειγμένος. Πώς έπρεπε να
παρουσιαστεί απόρησε ο Υπουργός. Θα μπορούσες να με πάρεις τηλέφωνο και να μου
πεις ότι η δικαιοσύνη ανέβηκε στην σκεπή του σπιτιού και δεν κατεβαίνει κι ότι
την προειδοποίησες ότι είναι επικίνδυνο. Να με ξαναπάρεις τηλέφωνο μετά από δύο
– τρεις ώρες και να μου πεις ότι η δικαιοσύνη έπεσε από την σκεπή και την
πήγαμε στο νοσοκομείο, αλλά να μην ανησυχώ. Ακολούθως, να με ξαναπάρεις
τηλέφωνο και να μου πεις ότι η δικαιοσύνη μπήκε στο χειρουργείο, όμως οι
γιατροί σε καθησύχασαν ότι όλα θα πάνε καλά. Αργότερα, να με ξαναπάρεις τηλέφωνο
και να μου πεις ότι οι γιατροί έκαναν τα πάντα, αλλά η δικαιοσύνη κατέληξε. Με αυτόν
τον τρόπο μου δίνεις τη δυνατότητα να το χωνέψω, να το αποδεχτώ το μοιραίο. Κατάλαβα
αποκρίθηκε ο Υπουργός. Δεν περνάει μία ώρα και ξαναχτυπά το τηλέφωνο του λαού. Στην
άλλη άκρη της τηλεφωνικής γραμμής ήταν οι άλλοι δύο υπουργοί. Λαέ, η Παιδεία κι
η Υγεία είναι πάνω στη σκεπή του σπιτιού, κατάλαβες ή θα φάμε μία περιουσία στα
τηλέφωνα;…
Οποιαδήποτε ομοιότητα με πρόσωπα και γεγονότα δεν είναι τυχαία!
Έγνοια της επίσημης πλευράς πρέπει να είναι η στήριξη της Δημόσιας Δωρεάν
Παιδείας ή μήπως όχι; Στόχος της επίσημης πλευράς πρέπει να είναι η στήριξη του
πλήρους καταρτισμένου εργαζόμενου εκπαιδευτικού ή όχι;
Στις κρίσεις των πολλαπλών τύπων, τους μπαμπούλες που παρουσιάζονται κατά
καιρούς, στις ψευδαισθήσεις που δεν κατανοούμε ότι ζούμε, στην αντικειμενική
πραγματικότητα που πρέπει να αντιμετωπιστεί η δημόσια δωρεάν παιδεία είναι ο
μοναδικός δρόμος διεξόδου!
*Εκπαιδευτικός
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου